یزدفردا :یکی از مسافرین قطار 8شب یزدتهران طی  تماس تلفنی با دفتر یزدفردا از ارائه خدمات نا مناسب قطارهای مسافربری مسیر یزد تهران اظهار نارضایتی کرد .
این مسافر یزدی قطار یزد تهران در گفتگو با خبرنگاریزدفردا گفت: اکثر مسافران سرویس هشت شب یزد-تهران به علت گرمای شدید و خرابی سیستم خنک کننده قطار در محل رستوران قطار حضوردارند .
وی همچنین تاکید کرد :براساس اظهار پرسنل قطار مذکور ،سیستم خنک کننده قطار فوق الذکر سه روز است که خراب است.

وی در ادامه افزود:مدتی  سرویس های قطار  یزد به تهران با قطارهای دوطبقه اتوبوسی انجام می شود که باعث ناراحتی اکثر مسافران این مسیر شده است .

این شهروند یزدی معتقد است" متاسفانه راه آهن جمهوری اسلامی در ابتدای راه اندازی سرویس های مسافربری یزد تهران با توجه به مجاورت ترمینال مسافربری یزد با مرکز راه آهن یزد  ضمن پایین بودن کرایه حمل مسافر خدمات شایان توجهی را نیز به مسافرین ارائه می نمود .
وی در ادامه گفت:با جابجایی ترمینال مسافربری یزد به ابتدای جاده شهرک های صنعتی یزد و طولانی شدن مسیر مسافران به ترمینال مسافربری یزد راه آهن نیز رفته رفته خدمات خود را کاهش داده به گونه ای که واگن های  چهار تختخوابه و درجه یک جای خود را به قطارهای دوطبقه اتوبوسی داده و خرابی سیستم های خنک کننده آن در هوای گرم استان یزد باعث نارضایتی مسافران این مسیر شده است .

 

   
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا